Stil krav til mit Oister!

19 January 2020 Anders Lundtang Hansen

editorial

Med tanke på, hvor mange mobilselskaber der efterhånden findes på det danske marked, så er det slet ikke forkert, at man begynder at stille krav til ens mobilselskab for at gøre det mere personligt tilpasset en selv med lige præcis det eller de abonnement(er), man har hos dem.

Man kan jo altid true med at skifte over til et andet selskab, og det kan være nok til, at selskabet pludselig skifter retning med ens klage eller går den ekstra mil for at give en den ekstra service, som der ellers ikke var foreskrevet.

Derfor kan du for eksempel med mit Oister, hvis du spørger os, godt være bekendt at forlange det lidt ekstra, uden at du bliver ubehagelig at høre på eller stiller deciderede urimelige krav.

Men der er netop så mange alternativer derude med mobilselskaber, at man ofte par en panik-afdeling i de selskaber, hvor man stiller kunderne over til, hvis de giver udtryk for, at de overvejer at skifte.

Her behandler man så deres sag mere personligt, så man kan komme ind til kernen af, hvad det er, som kunden ønsker sig.

Så lad os sige, at du har mobilabonnement hos Oister, så skal der simpelthen være en høj kundeservice, der altid kan hjælpe en, om man så ringer eller skriver til dem.

De færreste mennesker søger svar i de skrevne betingelser, de fik med sig i sin tid, da de tegnede abonnementet: de vil have svar med det samme, og her føles det mere rart og personligt at få et menneske i den anden ende af røret til at hjælpe en på stedet.

Føler man så ikke, at ens abonnement hos Oister lever op til de forventninger og krav, man har til et mobilabonnement, så mener vi også, at du godt kan tillade dig at høre, om man kan skræddersy et abonnement til dig.

More articles